Welkom bij Vos & Steehouwer Belastingadviseurs C.V.
We leven in een snel veranderende wereld. U als ondernemer, de professional in de gezondheidszorg, heeft allerlei vragen over financiële, administratieve en wettelijke verplichtingen. Die vragen houden u af van uw eigenlijke werk, waarmee u het waarschijnlijk al druk genoeg heeft.
Ondersteuning van uw praktijk op administratief, fiscaal en financieel gebied door een deskundige partner ligt dan voor de hand. Die partner willen wij graag zijn.
Op onze website www.vosensteehouwer.nl vindt u alle informatie die u nodig heeft om zich een beeld van ons bedrijf te kunnen schetsen.
Wat kunnen wij voor u doen?
- Salarisadministratie en advies inzake fiscale en arbeidsrechtelijke verplichtingen, het samenstellen van
arbeidscontracten;
- inboeken en verwerken van de door u aangeleverde administratie;
- het verwerken van de administratie uit uw medisch c.q. tandheelkundig softwarepakket;
- samenstellen van uw jaarrekening;
- elektronische aangifte inkomstenbelasting/premie volksverzekeringen, (incl. digitale balans, winst en
verliesrekening, sinds 2004 verplicht), vennootschapsbelasting, omzetbelasting, en loonheffingen;
- fiscale advisering;
- begeleiding van controles, bezwaar- en beroepsprocedures, aangiften recht van successie/ recht van
schenking;
- indien gewenst, de bespreking van uw jaarrekening bij u thuis.
Wij maken gebruik van de modernste software en - in de meeste gevallen - elektronische gegevensuitwisseling met de Belastingdienst, zodat uw aangiften snel en efficiënt kunnen worden afgewikkeld.
Zo ontvangen wij van de Belastingdienst een elektronische kopie van uw aanslagen, circa een week voordat u deze zelf ontvangt. Deze aanslagen controleren wij en zonodig maken wij bezwaar. Vervolgens sturen wij de gecontroleerde aanslag aan u door. Wanneer u de officiële aanslag van de Belastingdienst ontvangt, weet u dus al of deze door ons akkoord bevonden is.